Často kladené otázky
- Objednáno v pondělí až neděle před 23:59, posláno ve stejný den.
- Vždy doprava zdarma.
Mohu produkt nejprve vyzkoušet?
Když si zakoupíte položku prostřednictvím webshopu Leto, můžete produkt vyzkoušet doma, abyste mohli posoudit vlastnosti a provoz. Například v případě AIR7: Můžete zapnout airstyler a vyzkoušet si ho na vlasech.
Který způsob platby používáme?
Z následujících metod platby si můžete vybrat:
- Ideál
- Kreditní karta
- Clarna
- PayPall
- Belfius
Kdy mohu očekávat svou objednávku?
Každý den odesíláme všechny objednávky, které dorazí před 11: 59h. Vaše objednávka bude doručena do 5-7 pracovních dnů s POSTL nebo DHL.
Můj balíček ještě nebyl doručen, co teď?
Je možné, že balíček byl u nosiče zpožděn. Nejprve vám proto doporučujeme, abyste se dobře podívali na kód stopy a trasování. To označuje stav doručení. Pokud jste dosud neobdrželi balíček 2 dny po stanoveném datu dodání, kontaktujte nás prostřednictvíminfo@letostyling.nl
Kolik dní musím vrátit objednávku?
V Leto je možnost vrátit objednávku do 14 dnů od přijetí. Ujistěte se, že produkt vrátíte nepoškozený/nevyužitý a s původním balením. Uložte certifikát návratu, dokud nezpracováme návratnost.
Jak se mohu vrátit?
Jděte k nám za to Zásady návratu.
V jakém období je moje zpáteční zásilka zpracována?
Po obdržení návratové zásilky zkontrolujeme výrobky z hlediska poškození a/nebo stop použití. Pokud je vše v pořádku, vrátíme vám částku nákupu do 5 pracovních dnů pomocí původního způsobu platby.