Smluvní podmínky
Smluvní podmínky
Článek 1 - Definice
V těchto podmínkách ::
Odraz: období, ve kterém může spotřebitel použít právo na stažení;
Spotřebitel: přirozená osoba, která nejedná při výkonu profese nebo podnikání a uzavře dohodu s podnikatelem;
Den: kalendářní den;
Vytrvalost: Nastávka na dálku s ohledem na řadu produktů a/nebo služeb, jejichž dodání a/nebo povinnost nákupu se v průběhu času rozšiřuje;
Udržitelný dopravce dat: Všechny prostředky, které umožňují spotřebiteli nebo podnikateli ukládat informace, které jsou mu osobně řešeny, způsobem, který umožňuje budoucí konzultaci a nezměněnou reprodukci možných uložených informací.
Právo na stažení: možnost, aby se spotřebitel zdržel dohody o vzdálenosti v období chlazení;
Podnikatel: přirozený nebo právnický člověk, který nabízí produkty a/nebo služby vzdáleně pro spotřebitele;
Dohoda o vzdálenosti: Smlouva, ve které se v souvislosti se systémem prodeje produktů a/nebo služeb pořádaných podnikatelem až do závěru dohody zahrnuje použití pouze z jedné nebo více technik pro vzdálenou komunikaci;
Technologie pro vzdálenou komunikaci: znamená, že to lze použít k uzavření dohody, aniž by se spotřebitel a podnikatel současně shromažďovali ve stejné místnosti.
Smluvní podmínky: Současné obecné podmínky podnikatele.
Článek 2 - Identita podnikatele
Název společnosti:
Leto B.V.
Obchodní číslo komory:
89847474
Obchodní název:
Leto
Číslo DPH:
NL865132021B01
Pošta zákaznického servisu:
info@letostyling.nl
Obchodní adresa:
Hoofdstraat 30
6436 CE Amstenrade
Nizozemsko
Článek 3 - použitelnost
Tyto obecné podmínky se vztahují na každou nabídku podnikatele a na každou dohodu o vzdálenosti a příkazy mezi podnikatelem a spotřebitelem.
Před uzavřením dohody o vzdálenosti bude pro spotřebitele zpřístupněn text těchto obecných podmínek. Pokud to není přiměřeně možné, před uzavřením dohody o vzdálenosti bude naznačeno, že obecné podmínky lze vnímat na podnikatele a budou zasílány zdarma co nejdříve na žádost spotřebitele.
Pokud je dohoda o vzdálenosti uzavřena elektronicky, na rozdíl od předchozího odstavce a před uzavřením dohody o vzdálenosti, může být text těchto obecných podmínek k dispozici spotřebitelskému elektronickému způsobu, že spotřebitel je jednoduchý Cesta lze uložit na udržitelného dopravce dat. Pokud to není přiměřeně možné, před uzavřením dohody o vzdálenosti bude uvedeno, kde lze obecné podmínky zohlednit elektronicky a že budou odesílány zdarma elektronicky nebo jinak na žádost spotřebitel.
V případě, že se kromě těchto obecných podmínek platí konkrétní podmínky produktu nebo služby, druhý a třetí odstavec aplikuje Mutatis Mundandis a spotřebitel se může vždy spoléhat na příslušné ustanovení, které je pro něj nejvýhodnější v případě protichůdných obecných podmínek a podmínky jsou.
Pokud jsou jedno nebo více ustanovení v těchto obecných podmínkách zcela nebo částečně neplatné nebo jsou zrušeny kdykoli, pak dohoda a tyto podmínky budou pokračovat u druhého a příslušné ustanovení bude nahrazeno vzájemným konzultací ustanovením, že ustanovením, že ustanovením ustanovení Rozsah se přiblíží co nejvíce z originálu.
Situace, které nejsou v těchto obecných podmínkách regulovány, musí být posouzeny „v duchu“ těchto obecných podmínek.
Nejistoty ohledně interpretace nebo obsahu jednoho nebo více ustanovení našich podmínek musí být vysvětleny „v duchu“ těchto obecných podmínek.
Článek 4 - Nabídka
Pokud má nabídka omezenou dobu platnosti nebo podléhá podmínkám, bude to výslovně uvedeno v nabídce.
Rozsah je bez povinnosti. Podnikatel je oprávněn změnit a upravit nabídku.
Nabídka obsahuje úplný a přesný popis nabízených produktů a/nebo služeb. Popis je dostatečně podrobně popsán k dobrému posouzení nabídky možného spotřebitele. Pokud podnikatel používá obrázky, jedná se o pravdivou reprezentaci nabízených produktů a/nebo služeb. Zjevné chyby nebo zjevné chyby v nabídce neváže podnikatele.
Všechny obrázky, údaje o specifikacích v nabídce jsou indikací a nemohou být důvodem pro kompenzaci nebo ukončení dohody.
Obrázky s produkty jsou pravdivou reprezentací nabízených produktů. Podnikatel nemůže zaručit, že zobrazené barvy budou přesně odpovídat skutečným barvám produktů.
Každá nabídka obsahuje takové informace, že je spotřebiteli jasné, co jsou práva a povinnosti spojena s přijetím nabídky. To se týká zejména:
Cena, s výjimkou nákladů na zúčtování a vstupní DPH. Tyto dodatečné náklady budou pro účet a riziko zákazníka. Post a/nebo kurýrní služba použije speciální schéma pro poštovní a kurýrní služby s ohledem na import. Toto nařízení platí, pokud je zboží zavedeno v zemi EU určení, což je také v současnosti. Poštovní a / nebo kurýrní služba intenzivní DPH (ať už spolu s účtovanými náklady na nabíjení) s příjemcem zboží;
jakékoli náklady na dopravu;
způsob, jakým bude dohoda uzavřena a jaké opatření jsou pro to vyžadovány;
Zda platí právo na stažení;
metoda platby, doručení a provedení dohody;
Období přijetí nabídky nebo období, ve kterém podnikatel zaručuje cenu;
množství vzdálenosti pro vzdálenou komunikaci, pokud se náklady na používání technologie vzdálené komunikace počítají na jiném základě než běžná základní sazba pro komunikační prostředky;
zda je dohoda archivována po závěru, a pokud ano, jak ji lze konzultovat pro spotřebitele;
způsob, jakým spotřebitel před uzavřením dohody může zkontrolovat informace, které poskytla v souvislosti s dohodou, a v případě potřeby je opravit;
jakékoli jiné jazyky, ve kterých lze dohodu uzavřít kromě nizozemců;
Kodexy chování, na které se podnikatel podrobil, a způsob, jakým může spotřebitel elektronicky konzultovat tyto kodexy chování; a
Minimální doba trvání dohody o vzdálenosti v případě transakce pro dobu trvání.
Volitelné: Dostupné velikosti, barvy, typ materiálů.
Článek 5 - dohoda
Dohoda je uzavřena s výhradou ustanovení odstavce 4 v době přijetí spotřebitele nabídky a dodržování podmínek stanovených s ní.
Pokud spotřebitel nabídku přijme elektronicky, podnikatel okamžitě potvrdí přijetí přijetí nabídky elektronicky. Dokud podnikatel nepotvrdí přijetí tohoto přijetí, může spotřebitel dohodu ukončit.
Pokud je dohoda uzavřena elektronicky, podnikatel přijme příslušná technická a organizační opatření k zajištění elektronického přenosu dat a zajišťuje bezpečné webové prostředí. Pokud může spotřebitel platit elektronicky, podnikatel za to přijme příslušná bezpečnostní opatření.
Podnikatel se může - v rámci právních rámců - informovat, zda může spotřebitel splnit své platební povinnosti, jakož i všechny tyto skutečnosti a faktory, které jsou důležité pro odpovědné zasahování dohody o vzdálenosti. Pokud má podnikatel dobré důvody na základě tohoto vyšetřování, aby nedokončil dohodu, je oprávněn odmítnout příkaz nebo požádat nebo připojit zvláštní podmínky k provádění.
S produktem nebo službou spotřebiteli podnikatel pošle následující informace písemně nebo tak, aby byl spotřebitelem uložen přístupným způsobem na udržitelném dopravci dat:
- hostující adresa umístění podnikatele, kde může spotřebitel jít se stížnostmi;
- podmínky, za kterých může spotřebitel používat právo na stažení, nebo jasnou zprávu o vyloučení práva na stažení;
- informace o zárukách a stávající službě po zakoupení;
- Informace obsažené v článku 4 odstavce 3 těchto podmínek, pokud podnikatel již tyto informace poskytl spotřebiteli před provedením dohody;
- Požadavky na zrušení dohody, pokud má dohoda doba trvání delší než jeden rok nebo je neurčitá doba trvání.
V případě transakce trvání se ustanovení v předchozím odstavci vztahuje pouze na první doručení.
Každá dohoda je uzavřena za pozastavených podmínek dostatečné dostupnosti dotčených produktů.
Článek 6 - Právo na stažení
Při nákupu produktů má spotřebitel možnost zrušit dohodu po dobu 14 dnů bez důvodů. Toto období chlazení začíná den po obdržení produktu spotřebitelem nebo zástupcem určeného spotřebitelem předem a podnikatelem.
Během období chlazení bude spotřebitel produkt a balení pečlivě zpracovávat. V tomto rozsahu, pokud je nutné posoudit, zda si přeje produkt udržet produkt. Pokud používá své právo na stažení, vrátí produkt se všemi dodanými příslušenstvími a - pokud je to přiměřeně možné - v původním stavu a balení podnikateli v souladu s přiměřenými a jasnými pokyny poskytnutými podnikatelem.
Pokud si spotřebitel přeje využití svého práva na stažení, je povinen to podnikatelům oznámit do 14 dnů po obdržení produktu. Spotřebitel to musí oznámit písemnou zprávou/e-mailem. Poté, co spotřebitel oznámil, že chce využít své právo na stažení, musí zákazník vrátit produkt do 14 dnů. Spotřebitel musí prokázat, že dodávané zboží bylo vráceno včas, například prostřednictvím důkazu o odeslání.
Pokud se po skončení období uvedených v odstavcích 2 a 3 zákazník neznal, že využívá své právo na stažení RESP. Produkt se nevrátil podnikateli, nákup je fakt.
Článek 7 - Náklady v případě odběru
Pokud spotřebitel používá své právo na stažení, náklady na vrácení produktů jsou pro účet spotřebitele.
Pokud spotřebitel zaplatí částku, podnikatel tuto částku splácí co nejdříve, ale nejpozději do 14 dnů po stažení. Podmínkou je, že produkt již byl získán webovým prodejcem nebo může být předložen přesvědčivý důkaz o úplném návratu.
Článek 8 - Vyloučení práva na stažení
Podnikatel může vyloučit právo spotřebitele na stažení produktů, jak je popsáno v odstavcích 2 a 3.. Vyloučení práva na stažení platí pouze tehdy, pokud to podnikatel jasně uvedl v nabídce, alespoň včas před uzavřením dohody.
Vyloučení práva na stažení je možné pouze u produktů:
- podnikatel byl stanoven v souladu se specifikacemi spotřebitele;
- kteří jsou zjevně osobní povahy;
- to nemůže být vráceno jejich povahou;
- kdo může rychle zkazit nebo stárnout;
- z nichž je cena vázána výkyvy na finančním trhu, na kterém podnikatel nemá vliv;
- pro jednotlivé noviny a časopisy;
- Pro zvukové a video nahrávky a počítačový software, z nichž spotřebitel zlomil pečeť.
- U hygienických produktů, jejichž spotřebitelé zlomili pečeť.
Vyloučení práva na stažení je možné pouze pro služby:
- provádět ubytování, dopravu, restaurační nebo volnočasové aktivity k určitému datu nebo během určitého období;
- jehož dodání začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před vypršením vypršení platnosti chlazení;
- týkající se sázek a lotterií.
Článek 9 - Cena
Během období platnosti uvedené v nabídce se ceny nabízených produktů a/nebo nabízených služeb nezvýší, s výjimkou změn cen v důsledku změn sazeb DPH.
Na rozdíl od předchozího odstavce může podnikatel nabízet produkty nebo služby, jejichž ceny jsou vázány fluktuacemi na finančním trhu a na které podnikatel nemá vliv s variabilními cenami. Toto otroctví k výkyvům a skutečnost, že jakékoli uvedené ceny jsou cílové ceny, jsou s nabídkou uvedeny.
Zvýšení cen do 3 měsíců po uzavření dohody je povoleno pouze tehdy, pokud jsou výsledkem právních předpisů nebo ustanovení.
Zvýšení cen z 3 měsíců po ukončení dohody je povoleno pouze tehdy, pokud podnikatel toto stanoví a ::
- Jedná se o výsledek právních předpisů nebo ustanovení; nebo
- Spotřebitel má pravomoc zrušit dohodu s účinkem ode dne, kdy začíná zvýšení ceny.
Místo dodání se koná na základě článku 5, prvního odstavce, zákona o dani z obratu z roku 1968 v zemi, kde začíná doprava. Při současném doručení se toto doručení koná mimo EU. Následně bude kupující používat poštovní nebo kurýrní službu v nákladech na dovozy nebo povolení. Podnikatel proto nebude účtován žádnou DPH.
Všechny ceny podléhají chybám tisku a psaní. Neexistuje žádná odpovědnost za důsledky chyb tisku a psaní. V případě chyb tisku a psaní není podnikatel povinen dodávat produkt podle nesprávné ceny.
Článek 10 - shoda a záruka
Podnikatel zaručuje, že výrobky a/nebo služby dodržují dohodu, specifikace uvedené v nabídce, přiměřené požadavky na spolehlivost a/nebo použitelnost a právní ustanovení existující k datu uzavření dohody a/nebo vládních předpisů . Pokud se dohodne, podnikatel také zaručuje, že produkt je vhodný pro jiné než normální použití.
Záruka poskytnutá podnikatelem, výrobcem nebo dovozcem nemá vliv na zákonná práva a tvrzení, že spotřebitel může na základě dohody uplatňovat proti podnikateli.
Jakékoli vady nebo nesprávně dodávané produkty musí být podnikateli písemně nahlášeny do 14 dnů od dodání. Návrat produktů musí být prováděn v původním obalu a v novém stavu.
Období záruky podnikatele odpovídá období tovární záruky. Podnikatel však nikdy není zodpovědný za maximální vhodnosti produktů pro každou jednotlivou aplikaci spotřebitelem ani za radu ohledně použití nebo použití produktů.
Záruka se nevztahuje, pokud:
Spotřebitel opravil a/nebo upravoval dodané produkty, které byly doručeny, nebo je opravily a/nebo editovaly třetími stranami;
Výrobky dodávané na neobvyklé okolnosti byly vystaveny nebo jiné neopatrně ošetřené nebo v rozporu s pokyny podnikatele a/nebo ošetřené na obalu;
Nedostatek je zcela nebo částečně výsledkem předpisů, které vláda má nebo stanoví s ohledem na povahu nebo kvalitu použitých materiálů.
Článek 11 - Doručení a implementace
Podnikatel bude pozorovat největší možnou péči při přijímání a při implementaci produktů.
Místo doručení je adresa, kterou spotřebitel oznámil společnosti.
S náležitým dodržováním toho, co je uvedeno v článku 4 těchto obecných smluvních podmínek, společnost provede přijaté příkazy s řádnou rychlostí, ale nejpozději 30 dní, ledaže by spotřebitel souhlasil s delší dobou doručení. Pokud je doručení zpožděno nebo pokud objednávka nemůže nebo může být provedena pouze částečně, spotřebitel to oznámí nejpozději 30 dní poté, co zadal objednávku. V takovém případě má spotřebitel právo ukončit dohodu bez nákladů a právo na jakoukoli náhradu.
V případě zrušení v souladu s předchozím odstavcem podnikatel vrátí částku, kterou spotřebitel zaplatil co nejdříve, ale nejpozději do 14 dnů po zrušení.
Pokud se doručení objednaného produktu ukáže jako nemožné, podnikatel bude snažit zpřístupnění náhradní položky. Nejpozději nejpozději bude jasně a srozumitelným a srozumitelným způsobem, že bude doručena náhradní položka. S náhradními články nelze právo na stažení vyloučit. Náklady na možnou vrácení zásilky jsou pro účet podnikatele.
Riziko poškození a/nebo ztráty produktů spočívá u podnikatele až do okamžiku doručení spotřebiteli nebo zástupci určenému a oznámené podnikateli, pokud není výslovně dohodnuto jinak.
Článek 12 - Transakce doba trvání: Délka, zrušení a prodloužení
Oznámení
Spotřebitel může vždy zrušit dohodu, která byla uzavřena do neurčitého časového období a která má v úmyslu pravidelně poskytovat produkty (včetně elektřiny) nebo služby s náležitým dodržováním dohodnutých pravidel zrušení a doba nejvýše jeden měsíc.
Spotřebitel může vždy zrušit dohodu, která uzavřela pevné období a která je určena k pravidelnému doručování produktů (včetně elektřiny) nebo služeb na konci pevné doby trváním s náležitým dodržováním dohodnutých pravidel pro zrušení a období oznámení z deseti nejvyšších měsíců.
Spotřebitel může uzavřít dohody uvedené v předchozích členech:
Zrušit vždy a nejsou omezeny na zrušení v určité době nebo v určitém období;
alespoň zrušit stejným způsobem, jak do něj vstoupil;
Vždy zrušte stejnou výpovědní dobu, jako je podnikatel stanoven pro sebe.
Rozšíření
Smlouva, která byla uzavřena na pevné období a která se vztahuje na pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, nemusí být po určitou dobu uklidněna nebo obnovena.
Na rozdíl od předchozího odstavce, dohoda, která byla uzavřena na pevné období a jejím cílem je zajistit novinky a týdenní noviny a časopisy, může být mlčky prodloužena po určitou dobu trvání maximálně tří měsíců, pokud spotřebitel proti tomu proti tomu Rozšířená dohoda proti konci prodloužení může zrušit s výpovědní lhůtou nejvýše jeden měsíc.
Smlouva, která byla uzavřena na pevnou dobu a která se vztahuje na pravidelné poskytování produktů nebo služeb, může být mlčky prodloužena pouze po dobu neurčitou, pokud může spotřebitel kdykoli zrušit oznámenou dobou nejvýše jeden měsíc a jeden měsíc a Výpovědní lhůta nejvýše tři měsíce v případě, že dohoda je uspořádána, ale méně než jednou za měsíc, dodávka dne, zprávy a týdenní časopisy a časopisy.
Dohoda s omezenou dobou trvání o pravidelném uspořádání na zavedení dne, novinek a týdenních časopisů a časopisů (předplatné nebo úvodní předplatné) není mlčenlivě pokračování a končí automaticky po skončení testu nebo úvodního období.
Trvání
Pokud má dohoda trvání déle než rok, může spotřebitel kdykoli zrušit dohodu s dobou zrušení nejvýše jeden měsíc, ledaže by přiměřenost a spravedlnost proti zrušení před koncem dohodnutého trvání byla proti zrušení.
Článek 13 - platba
Pokud to nebylo dohodnuto jinak, musí být částky dlužených spotřebitelem zaplaceny do 7 pracovních dnů po zahájení období chlazení, jak je uvedeno v článku 6, odstavec 1. v případě dohody o poskytnutí a Služba, toto období začíná poté, co spotřebitel obdržel potvrzení dohody.
Spotřebitel má povinnost okamžitě nahlásit nepřesnosti v poskytnutých nebo uvedených platebních údajích podnikateli.
V případě selhání spotřebitele má podnikatel právo účtovat spotřebiteli známému spotřebiteli podléhajícím právním omezením.
Článek 14 - Postup stížností
Stížnosti na provádění dohody musí být podnikateli předloženy v plném rozsahu a jasně popsané do 7 dnů poté, co spotřebitel zjistil vady.
Stížnosti předložené podnikateli budou zodpovězeny do období 14 dnů ode dne přijetí. Pokud stížnost vyžaduje předvídatelnou delší dobu zpracování, podnikatel odpoví do 14 dnů se zprávou o přijetí a náznakem, kdy může spotřebitel očekávat podrobnější odpověď.
Pokud stížnost nelze ve vzájemné konzultaci vyřešit, dojde k sporu, který je náchylný ke sporu.
Stížnost nepředstavuje povinnosti podnikatele, pokud podnikatel nenaznačuje jinak písemně.
Pokud je podnikatel shledán podnikatelem, podnikatel bude podnikatel podle svého výběru nebo dodané výrobky nahradit, nahradit nebo opravit zdarma.
Článek 15 - Spor
Nizozemské právo se vztahuje výhradně na dohody mezi podnikatelem a spotřebitelem, ke kterým se tyto obecné podmínky vztahují. I když spotřebitel žije v zahraničí.
Článek 16 - CESOP
Kvůli zadaným a zpřísněním opatření do roku 2024 ohledně „Změny zákona o dani z obratu z roku 1968 (Poskytovatelé platební směrnice ACT)“, a proto se provádění ústředního elektronického systému platebních informací (CESOP) mohou zaregistrovat. Evropský systém CESOPS.